پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
وبینار معرفی بزرگترین برند سنتر و نمایشگاه دائمی کالاهای ایرانی در کشور روسیه و فرصتهای تجاری بازار پیش‌رو

وبینار معرفی بزرگترین برند سنتر و نمایشگاه دائمی کالاهای ایرانی در کشور روسیه و فرصتهای تجاری بازار پیش‌رو

- 1402/03/22

به همت خانه ایران-روسیه و با همکاری واحد بین‌الملل و صادرات پارک خراسان، معرفی بزرگترین برند سنتر کالاهای ایرانی در کشور روسیه (شهر ماخاچکالا) با حضور بیش از 16 شرکت فناور و دانش بنیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از واحد صادرات و امور بین‌الملل، با کمک خانه ایران و روسیه وبینار معرفی بزرگترین نمایشگاه دائمی کالاهای ایرانی در کشور روسیه با حضور بیش از 15 شرکت فناور و دانش‌بنیان برگزار گردید.  

در این جلسه رئیس هیات مدیره خانه ایران و روسیه، به معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های تجاری بوجود آمده در کشور روسیه پرداخت.

محصولات تولیدی ایران در زمینه مواد غذایی، خشکبار، نفت و انرژی، تجهیزات پزشکی و غیره از مواردی بود که مورد نیاز کشور روسیه می‌باشد.

در ادامه معرفی شرایط استفاده از نمایشگاه دائمی کالاهای ایرانی در کشور روسیه بیان شد و در ادامه امکان قرار گرفتن محصول در نمایشگاه به مدت یک سال، استفاده از خدمات بازاریابی برای محصولات، امکان عقد قرارداد فروش برای محصولات ، نقل و انتقالات مالی و غیره مطرح گردید.  

سپس شرکت‌های فناور به معرفی محصولات خود و بیان سوالات در مورد استفاده از خدمات این مرکز پرداختند. 

در پایان حامد شجاع سنگچولی، مسئول هماهنگی صادرات و امور بین الملل پارک خراسان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، حضور در بازار کشور روسیه را با توجه به شرایط جدید امری ضروری ارزیابی کرد که می تواند به رشد بازار صادراتی شرکت‌ها کمک قابل توجهی نماید.



دانلود پیوست خبر حامد شجاع سنگچولی حامد شجاع سنگچولی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری